به بخش دوربین های مداربسته و سیستم های نظارتی خوش آمدید!

 

 

 

Closed Circuit Television

 

 

 

 


cctv چیست؟

CCTV چیست؟

cctv مخفف شده ی عبارت Closed Circuit Television است که ما آن را به نام دوربین های مدار بسته میشناسیم.

ممکن است با خودتان فکر کنید دوربین های مدار بسته فقط مربوط به سیستم های حفاظتی بانک ها و ... است اما دوربین های مدار بسته در تنوع بسیار بالا برای هر نوع مکان طراحی شده اند و کارایی آن ها امروزه فراتر از جلوگیری از سرقت است در این مقاله سعی شده شما را بیشتر با سیستم های مدار بسته و کارایی های آن و انواع آن آشنا کنیم تا نیاز خود را شناخته و متناسب با آن اقدام به تهیه ی سیستم مورد نظر کنید!

سیستم های دوربین مدار بسته چه کاربرد هایی دارند؟

حتما تا به حال کسانی را دیده اید که بدون اینکه به محل کار خود بروند فروشگاه هایشان را به نحو احسن میگردانند و این سوال برایتان پیش آمده که چطور ممکن است؟! جواب پیش ماست! به کمک یک سیستم مداربسته ی ساده و یک خط اینترنت شما میتوانید از هر نقطه ای روی کره ی زمین توسط کامپیوتر یا تبلت یا حتی تلفن همراهتان محل مورد نظر را کنترل کنید.

آیا نیاز دارید صدای کارمندانتان را هنگام برخورد با مشتری ها بشنوید و بر کار آن ها نظارت داشته باشید؟ کافیست با طراحی یک سیستم "صوتی" یا "صوتی تصویری" از هر اتفاقی که می افتد آگاه شوید!

آیا کسی به جز خودتان مسئول صندوق فروشگاهتان است؟ تنها یک دوربین وضوح بالا روی صندوق خیال شما را کاملا آسوده میکند!

در دفتر مدیریت نشسته اید و میخواهید کار همه ی کارگران خود را کنترل کنید؟ یا در خانه باشید و کارخانه را زیر نظر داشته باشید؟ راه کار شما سیستم دوربین مدار بسته است!

شب ها کسی برای نگهبانی در مکان مورد نظر شما نیست و ممکن است مورد دستبرد سارقین قرار بگیرید؟ دوربین های مدار بسته با قابلیت دید در شب مادون قرمز IR امنیت کامل را برای شما به ارمغان میاورد!



خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار سرولینس سیستم با خبر میشوید. برای عضویت کافیست در کادر اول نام و در کادر دوم ایمیل خود را وارد کنید...





پشتیبانی